Scop: Pentru că oamenii sunt cei care aduc succesul oricarei organizații, însă începutul unei cariere poate fi uneori dificil, am venit în ajutorul studenților cu un proiect ce are ca scop facilitarea accesului acestora la mediul business.

Scurtă descriere: Din aprilie 2005, aducem împreună studenții și companiile în cadrul workshop-urilor susținute la sediile acestora. Temele workshop-urilor sunt alese de fiecare companie, predominante fiind până acum cele din domeniul contabilității, auditului și taxelor, fără a exista însă o limitare a domeniilor ce pot fi abordate.

Beneficii ale studenților: Prin participarea la proiect studenții pot afla care sunt abilitățile și competențele căutate de angajatorii din domeniu, cum arată mediul de lucru din companiile naționale și multinaționale și ce presupune o carieră în domeniul contabilității, auditului sau a consultanței fiscale. În plus, în cadrul workshop-urilor, ce au de cele mai multe ori o orientare practică, studenții își pot dezvolta o serie de competențe în domeniu și pot lua contact direct cu persoane din managementul companiilor.

Partenerii ultimei ediții: Cea de-a doisprezecea ediție de PAD a adus alături de studenți companii precum: ACCA, Accenture, Ariston, BDO, BRD, Contexpert, Crowe Horwath, Deloitte, EY, Finexpert, Genpact, Process Solution, PwC, RSM, Raiffaisen Bank, TPA, V&TM.

Ca orice inițiativă marca ASCIG, și proiectul PAD, a pornit de la o nevoie, aceea de a aduce mediul privat mai aproape de studenți.

În anul 2006, proiectul a adus în fața studenților din ASE companii de renume, fie că vorbim de contabilitate, audit sau fiscalitate. Fiecare zi a avut o anumită temă și activitățile s-au desfășurat sub forma unor conferințe de informare, culminând cu un workshop în care participanții au aplicat cunoștințele dobândite în timpul prezentărilor.

În primăvara anului 2008, echipa PAD lansa o provocare pentru studenții din ASE, proiectul luând forma unor traininguri susținute de companii chiar în sediile lor.

În anul 2013, la cea de-a opta ediție a proiectului PAD, ne-am extins domeniul și temele,aducând în centru studenților,pe lângă temele tradiționale: audit, contabilitate, taxe, și altele cum ar fi: HR, legal, outsourcing.

Dorinţa, pasiunea şi încrederea că putem ajuta studenţii ne-au facut să organizăm şi cea de-a 9-a ediţie PAD. Cu peste 280 studenţi, 5 teme alese cu mare grijã şi sprijinul partenerilor noştrii , Pad 9th Edition s-a dovedit de un real succes!

În cea de-a 10-a ediţie, ne-am dorit să ajutăm studenţii să îşi construiască un viitor frumos în domeniul financiar-contabil. Am avut alături de noi 15 parteneri din domeniul financiar-contabil.

Dorința de a ajuta studenții să își extindă orizonturile în domeniul financiar-contabil a dus la organizarea ediției a 11-a PAD, aducând aproape de studenți 19 companii.

Anul 2017, în a 12-a ediție a proiectului PAD, studenții au luat atitudine și au ajuns la altitudine alaturi de cei 17 parteneri ce ne-au sprijinit pe parcursul proiectului.