Scop: Într-o lume în care vorbitul în public este esențial, Oratorica își propune să dezvolte în participanții săi elementele de bază pentru a deveni un bun speaker.

Descrierea proiectului: Proiectul, ajuns acum la ediția a 10-a, o ediție de colecție, oferă studenților  oportunitatea de a avea acces la informațiile oferite de cei mai cunoscuți traineri în domeniul comunicării, orientându-se atât pe latura practică prin scurte discursuri susținute în fața altor studenți, cât și pe latura conceptuală prin teorii susținute  de către trainerii invitați. Începând cu luna martie și timp de 5 săptămâni, cei 150 de participanți au ocazia să descopere cele mai interesante aspecte referitoare la limbajul non-verbal, inteligența emoțională sau la modul în care influența și persuasiunea pot aduce succesul unei prezentări.

Beneficii ale studenților: Toți cei care participă au ocazia de a intra în contact cu cei mai bine pregătiți traineri ai momentului din acest domeniu. De la ei pot învăța cum emoțiile pot deveni un aspect bun, cum un discurs de 3 minute poate spune mai multe despre tine decât unul de lungă durată sau cum limbajul nonverbal poate influența publicul mai mult decât ceea ce prezinți. În plus, studenții pot observa dezvoltarea lor prin filmările pe care le primesc la sfârșitul proiectului.

Partenerii ultimei ediții: Nestle, CIM Market, MysteryRooms, Accenture, Hollywood Movieplex, Editura All, BRD, Editura Trei

Informații în curs de actualizare.

De-a lungul anilor, Oratorica a reprezentat mereu o oportunitate pentru studenții din Centrul Universitar București să se dezvolte și să învețe mai mult despre tainele comunicării. Temele abordate în cadrul proiectului sunt: Comunicare, Public Speaking, Influență și Persuasiune, Limbaj Nonverbal și Inteligență Emoțională. Trainingurile sunt pline de informații teoretice și practice, oferite de cei mai buni trainieri din domeniu. Participanții pe parcursul proiectului sunt provocați să iasă din zona lor de confort și să vorbească în fața celorlalți cursanți.

Proiectul se desfășoară pe durata a 5 săptămâni, în fiecare vineri având loc trainingurile, fiind urmate în weekend de workshopuri. În cadrul trainingurilor, cei 150 de participanți vor afla lucruri de bază despre tema discutată în săptămâna respectivă, iar în cadrul workshopurilor, aceștia vor avea ocazia să pună în aplicare ce au învățat dar și să afle alte informații.

De exemplu, studenții vor afla cum să își miște ochii în timpul unei prezentări, cum să implice publicul în prezentări, cum câteva inflexiuni ale vocii pot ține publicul captivat, etc.

În fiecare an, participanții au ocazia să cunoască traineri cu experiență precum Mihaela Stroe, Andy Székely, Zoia Zărnescu, Romeo Crețu și mulți alții. Aceștia au fost alături de Oratorica încă de la primele ediții și fac parte din istoria proiectului.

La fiecare ediție de Oratorica, participanții au și oportunitatea de a învăța mici trucuri și de la invitații speciali, prezenți în fiecare an. Aceștia își prezintă călătoria prin public speaking, cum au doborât greutățile întâmpinate, precum și câteva dintre tehnicile lor, pe care le-au folosit pentru a învinge teama de a vorbi în public.

Oratorica este un proiect cu tradiție, ce și-a lăsat amprenta în inimile a sute de studenți pe parcursul celor 10 ani de desfășurare.