Scop: Într-o perioadă a vieții în care vorbitul în fața profesorilor, în fața unui posibil angajator sau chiar cu colegii de grupă poate fi un aspect esențial, ASCIG propune un proiect care urmărește dezvoltarea aptitudinilor de public speaking ale studenților.

Descrierea proiectului: Proiectul, aflat la cea de-a opta ediție oferă studenților oportunitatea de a avea acces la informațiile oferite de cei mai cunoscuți traineri în domeniul comunicării, orientându-se atât pe latura practică prin scurte discursuri susținute în fața altor studenți, cât și pe latura conceptuală prin teorii susținute  de către trainerii invitați. Începând cu luna martie și timp de 5 săptămâni, cei 150 de participanți au ocazia să descoopere cele mai interesante aspecte referitoare la limbajul non-verbal, inteligența emoțională sau la modul în care influența și persuasiunea pot aduce succesul unei prezentări.

Beneficii ale studenților: Toți cei care participă au ocazia de a intra în contact cu cei mai bine pregătiți traineri ai momentului din acest domeniu. De la ei pot învăța cum emoțiile pot deveni un aspect bun, cum un discurs de 3 minute poate spune mai multe despre tine decât unul de lungă durată sau cum limbajul nonverbal poate influența publicul mai mult decât ceea ce prezinți. În plus, studenții pot observa dezvoltarea lor prin filmările pe care le primesc la sfârșitul proiectului.

Partenerii ultimei ediții: Nestle, CIM Market

Informatii in curs de actualizare. Reveniti in cateva zile.

Ediţia a 6-a

Cea de-a șasea ediție a proiectului Oratorica a debutat la 7 martie 2014 sub sloganul “Găsește-ți cuvintele”.

Pe parcursul celor 5 weekend-uri participanții au avut ocazia de a învăța anumite tips & tricks pentru a-și controla emoțiile, au aflat în ce mod influența și persuasiunea pot aduce succesul unei prezentări. De asemenea, au avut șansa să cunoască aspecte referitoare la limbajul non-verbal astfel încât să fie capabili să realizeze dacă interlocutorul este sau nu atent la discursul lor.

Această ediție a demonstrat că atât sudenții, cât și partenerii noștri cred tot mai mult în proiect, fapt demonstrat de organizarea unui debate de către cei de la Nestle. Influența pozitivă pe care Oratorica a avut-o asupra participanților se observă în decizia studenților de a face voluntariat în cadrul unor organizații non-guvernamentale. De asemenea, în urma feedback-ului primit de la studenți am observat că Oratorica i-a ajutat să capete încredere în propriile forțe și să fie siguri pe ei atunci când vorbesc în public.

Teme și traineri:

1. Comunicare – Trainer Romeo Crețu

Workshop: „Vedetă pentru 5 minute” – Ana Marin, Paul Ardeleanu, Andrei Vasile

2. Public speaking – Trainer Romeo Crețu

Workshop: Radu Tănase

3. Limbaj non-verbal – Trainer Mihaela Stroe

Workshop: Alex Molnar

4. Influență și persuasiune – Trainer Mircea Postelnicu

Debate organizat de Nestle pe tema: Pro și contra cafea solubilă

5. Inteligență emoțională – Trainer Zoia Zărnescu

Workshop: „Vedetă pentru 5 minute” – Ana Marin, Liviu Vasilescu, Cătălin Chirilescu, Alex Glod.

Ediția a 5-a

Cea de-a cincea ediție a debutat sub sloganul „Te duce papagalul?„.

Această ediție a fost cea care a arătat evoluția și încrederea pe care oamenii au căpătat-o în proiect. Printre persoanele care au dorit să ia parte la traininguri și workshopuri s-au numărat și partenerii noștri, dar am avut și plăcuta surpriză ca unul dintre participanți să vină tocmai din Constanța în toate cele 5 weekend-uri de desfășurare a proiectului.

Astfel, participanții au învățat: cum trebuie structurat și susținut un discurs care să stârnească atenția auditoriului (Inteligență Emoțională), cum să realizeze dacă interlocutorul este cu adevărat interesat de discuție (Limbaj Nonverbal), elementele componente ale unei comunicări eficiente (Comunicare), Tips & Tricks pentru a îi conduce pe cei din jur la propria noastră viziune (Influență și Persuasiune) și nu în ultimul rând, elemente de Public Speaking.

Teme și traineri:

Comunicare – Romeo Crețu
WS: „Vedetă pentru 5 minute” – Ana Marin, Ionuț Rusu, Liviu Vasilescu.
Limbaj Nonverbal – Mihaela Stroe
WS: Alex Molnar, Paul Costin
Influență și Persuasiune – Andy Szekely
WS: Ionuț Rusu, Alexandra Pârlogea
Public Speaking – Alice Anagnostakis
WS: Radu Tănase
Inteligență Emoțională – Zoia Zărnescu
WS: „Vedetă pentru 5 minute” – Ana Marin, Cătălin Chirilescu.

Ediţia a 4-a

Cea de-a patra ediţie a debutat sub sloganul „Lasă-i mască!„.

Fiecare dintre noi a fost măcar o dată pus în situaţia de a vorbi în faţa unui public. Ne-am dorit ca prin intermediul acestei ediţii să oferim oportunitatea participanţilor de a îşi creşte încrederea de sine, de a îşi dezvolta atitudinea potrivită pentru a te exprima cu ușurinţă în orice situaţie şi ocazia de a afla trucuri pentru un discurs perfect.

În cadrul acestei ediţii alături de noi a fost şi actorul Tomi Cristin. Acesta ne-a vorbit despre întrebările la care răspunde un discurs şi modul în care trebuie să ne pregătim înainte de a vorbi în public.

Teme şi traineri:

Public speaking – Alis Ananostakis
WS „Vedetă pentru 5 minute” – Paul Olteanu, Vlad Atanasiu şi Ioana Cepoi
Comunicare – Romeo Creţu
WS: Iulian Olariu, Bogdan Grigore şi Corina Anghel
Influenţă şi persuasiune – Andy Szekely
WS: Cristina Mihai, Lucian Ghindă
Limbaj nonverbal – Cristian Cârstoiu
WS: Alex Molnar, Adi Soare
Inteligenţă emoţională – Daniel Bichiş
WS „Vedetă pentru 5 minute” – Paul Olteanu, Vlad Atanasiu şi Ioana Cepoi

Ediția a 3-a

Cea de-a treia ediție a reprezentat pentru noi o provocare pe care am tratat-o cu la fel de mult entuziasm și energie ca și in primele doua ediții. Provocarea a constat in faptul ca ne-am decis sa extindem proiectul. Astfel, am adăugat workshop-uri după fiecare din cele cinci training-uri. Rezultatul a constat intr-un număr de 14 traineri care ne-au fost alături pe parcursul celor 15 zile de training-uri si workshop-uri.

Pe lângă faptul că participanții au avut ocazia de a experimenta și învăța mai multe lucruri, această ediție, prin structura ei, a contribuit la crearea unei relații mai strânse între participanți, traineri și echipa de organizare.

Teme și traineri:

Comunicare – Romeo Crețu
WS „Vedetă pentru 10 minute” – Vlad Atanasiu, Paul Olteanu
Public Speaking – Costel Coravu
WS: Iulian Olariu, Ana-Maria Alexandru
Influență și Persuasiune – Andy Szekely
WS: Bogdan Gavrilă, Cristina Mihai
Limbaj Nonverbal – Cristian Cârstoiu
WS: Adrian Soare, Paul Olteanu
Demo Debate – ARDOR
WS „Vedetă pentru 10 minute”: Cristina Cristea (CROS), Andrei Cojan (CROS)

Experiența primei ediții a permis dezvoltarea proiectului prin noi teme abordate și organizarea unor workshop-uri în care participanții să poată transpune în practică cele învățate în cadrul training-urilor.

În cadrul workshop-urilor studenții au experimentat susținerea unui discurs în fața camerei și diverse tehnici de improvizație.

Ediția a 2-a

Experiența primei ediții a permis dezvoltarea proiectului prin noi teme abordate și organizarea unor workshop-uri în care participanții să poată transpune în practică cele învățate în cadrul training-urilor.

În cadrul workshop-urilor studenții au experimentat susținerea unui discurs în fața camerei și diverse tehnici de improvizație.

Teme și traineri:

Public Speaking – Andy Szekely
Influență și Persuasiune – Romeo Crețu
Limbaj Nonverbal – Mihaela Stroe
Comunicare – Paul Olteanu
Workshop Improvizație – Bogdan Grigore
Workshop „Vedetă pentru 10 minute” – Vlad Atanasiu

Ediția 1

Sub sloganul „Îndrăznește să te afirmi” a debutat prima ediție a proiectului Oratorica.
Ideea proiectului a pornit de la o nevoie pe care am identificat-o în rândul membrilor organizației.

Teama de a vorbi în public se manifestă și în rândul celorlalți studenți, iar acest lucru ne-a motivat să demarăm prima ediție Oratorica în martie 2009, care a reprezentat pentru ASCIG transpunerea unui vis în realitate, iar pentru studenții participanți, una dintre cele mai importante deschideri către dezvoltarea aptitudinilor oratorice.

Încă de la această ediție, Oratorica a adus în fața studenților traineri profesioniști.

Teme și traineri:

Public Speaking – Andy Szekely
Influență și Persuasiune – Ionuț Ciurea
Demo Debate – ARDOR
Limbaj Nonverbal – Romeo Crețu
Importanța Oratoriei în Mass–Media – Radu Herjeu
Tehnici Actoricești de Vorbit în Public – Bogdan Grigore

Catalin Chirilescu

Om. “Nimic nu este mai presus decat calitatea de om”, spunea Octavian Goga. Si voi incepe cu Om. Apoi Learning Architect la MMM Consulting, Trainer, Speaker, Consultant, Antreprenor, Autor pe www.catalinchirilescu.ro si site-uri specifice dezvoltarii personale si profesionale din Romania.

Mihaela Stroe

Doctor in sociologie si specialist in comunicare nonverbala, Mihaela este reprezentantul pentru Romania si Europa al lui Joe Navarro, unul dintre fondatorii diviziei de Analiza Comportamentala din cadrul FBI. In plus este business coach, speaker motivational, antreprenor, sotie si mama.

Paul Ardeleanu

Paul Ardeleanu este unul din cei mai activi specialisti in public speaking din Romania. El a vorbit in cadrul a numeroase evenimente, in care a impartit scena cu personalitati precum : Andreea Raducan, Mihai Leu, George Ivascu

Radu Tanase

Numele meu este Radu Tănase si sunt formator specializat in comunicare sociala si relațiipublice in cadrul Institutului Psychos,organizațiece urmăreștedezvoltarea,formarea si cercetarea socio-umana din perspectivacomunicațională si psihologica.

Romeo Cretu

Sunt dezvoltator de oameni dedicat lucrului cu oameni și companii care doresc să obțină rezultate sănătoase pe termen lung.

Mi s-a oferit acest dar în această viață și l-am transformat într-o oportunitate de a mă schimba pe mine și, implicit, ceea ce este în jurul meu.