Scop: Într-un cotidian în care facultatea își pune amprenta pe partea teoretică, proiectul își propune să contribuie la o dezvoltare personală și profesională a studenților din Centrul Universitar București. Temele abordate vin în întâmpinarea acestora și sunt în sincron cu nevoia lor de dezvoltare.

Desfășurarea proiectului: În luna aprilie, timp de 6 zile, peste 100 de studenți au ocazia să participe la workshop-uri pe teme precum: Orientare profesională, Stabilirea scopurilor, Lucru în  echipă, Branding personal, Managementul timpului, Management financiar, Comunicare în  afaceri. Fiecare workshop reușește să reunească în cele două ore atât elemente tehnice pe care studenții să le poată folosi pe mai departe, cât și aplicații practice care să le demonstreze acestora că lucrurile sunt extrem de ușoare dacă pui pasiune și interes.

Beneficii ale studenților: În urma participării la workshopuri, studenții pot învăța concepte extrem de importante pe care le pot utiliza în viața de zi cu zi și care îi dezvoltă mai bine pentru un viitor job. În plus, ei pot intra în contact cu unii dintre cei mai buni traineri din domeniu, care îi pot ajuta și pe mai departe, în urma unor colaborări constante. Cei mai norocoși dintre participanții au plecat acasă și cu premii care le-au COLORat ziua.

Participarea la workshopurile oferite în cadrul proiectului îi ajută pe studenți să își dezvolte anumite abilități și să-și șlefuiască fiecare calitate. Aceștia își dezvoltă capacitatea de a lucra în echipă, de a-și stabili prioritățile, descoperă cum să-și organizeze timpul cât mai eficient și care sunt instrumentele de care se pot folosi, totodată își dau seama spre ce carieră să se îndrepte, punând accentul pe ceea ce-i face pe ei unici.

Partenerii ultimei ediții: CIM Market, Viva Sport, Genpact, Editura All, Editura RAO, Teatrul Constantin Tănase, Teatrul Nottara, Fundația Calea Victoriei, Holywood Multiplex, Mystery Rooms, Lex Photography, Club 99, Nestle, Ciprian Dumitrescu

Program COLOR

În perioada 16-25 aprilie, peste 150 de studenți au ocazia de a participa la workshop-uri pe teme precum: Orientare profesională, Managementul timpului, Stabilirea Scopurilor, Lucru în echipă, Branding personal, Comunicare în afaceri și Management financiar.

  • Orientarea profesională – vine în întâmpinarea studenților, ajutându-i să își dea seama în ce domeniu își doresc să lucreze și care este job-ul cel mai potrivit pentru ei;
  • Managementul timpului – este despre o mai bună organizare a timpului pentru a duce la îndeplinirea tuturor sarcinilor de zi cu zi;
  • Stabilirea scopurilor – este despre prioritizarea activităților în funcție de importanță și de deadline-uri, astfel încât studenții să se asigure că le îndeplinesc pe toate;
  • Lucru în echipă – sunt prezentate informații despre cum studenții se pot integra mai ușor într-un grup și cum să se sincronizeze cu membrii echipei pentru a ajunge la rezultatul dorit;
  • Branding personal – ajută la descoperirea elementului unic al fiecăruia care ne diferențiază de ceilalți și cum să-l transforme într-un atuu;
  • Comunicare în afaceri – familiarizează participanții cu modul de a comunica în mediul business (Exemplu: cum să abordeze un angajator sau o persoană din mediul de afaceri);
  • Management financiar – instruiește studenții să-și managerieze cât mai eficient banii, să învețe cum să își gestioneze resursele financiare în fiecare zi.

Coordonatorii editiilor anterioare:
COLOR 1-Andrei Vasile
COLOR 2-Andreea Manea
COLOR 3-Setin Măgănean
COLOR 4-Anca Popa
COLOR 5-Ana-Maria Ghiță
COLOR 6-Ana-Maria Șerban

Cea de-a șaptea ediție COLOR aduce o nouă temă: Management financiar, alături de temele de tradiție ale proiectului. De asemenea, după șase ediții în care proiectul a avut patru zile de desfășurare, COLOR 7 își desfășoară workshopurile timp de șase zile, iar în cea de-a șaptea are loc Treasure Hunt-ul.

FORMULAR DE INSCRIERE